Thursday, May 22, 2014

Nails therapy

Nails therapy



Goede donderdag voor iedereen !


De ontspanning van de dag.. Na een hele drukke dag kan ik mij even afzonderen met het lakken van mijn nagels.
Alleen al het patroon en de kleur kiezen geeft mij een creatief gevoel.
Deze nagellak heb ik in de Hema gevonden. De kleur doet mij denken aan de zomer.
Met bijpassend stickertje voor de finishing touch !

______________________________________________________

Boa quinta-feira a todos ! 

A terapia do dia .. Depois de um dia agitado no trabalho, posso relaxar totalmente  pintando minhas unhas. A criatividade de escolher a cor e os detalhes é o que acho melhor.
Este esmalte encontrei aqui na loja Hema, achei a cor perfeita que me da uma sensação de verão,
e a harmonização com o adesivo para o toque final!















Tot volgende post ! 

Muitos beijos 

______________________

Ate o proximo post !

Muitos beijos 





xxx



Jess






No comments:

Post a Comment