Friday, October 27, 2017

Romantic look / Look romântico
































Oi gente!!!!
 Tudo bem com voçês?
Hoje vim com um look bem romântico, estou apaixonada neste vestido... Foi amor a primeira vista! O material dele é bem rico!
E a sándalia é uma das minhas preferidas do momento. 
O transparente,combina com tudo! Eu falo que essa é a sandália da cinderela, muito delicada e elegante! Não dá para ver muito os detalhes nas fotos mas eu combinei este look com uns acessórios bem delicados; Brincos e pulseira transparente.
E para finalizar escolhi esta bolsa(cluth) nesta cor verde água que da um contraste bem pastel no look.
E os créditos da maquiagem bafo são do meu amigo Bruno Martins que sempre arrasa neh!
Estou ansiosa para saber o que acharam.

Gente para quem não me segue nas redes sociais, me sigam lá. Principalmente nos storys do instagram eu posto muito sobre o meu dia a dia ; dança, viajens, trabalhos e etc..
Meu instagram do blog: tulipa_dias
Instagram com meu portfolio: jessikadiasportfolio
Pagina no Facebook blog: Tulipa Dias
Pagina no Facebook portfolio: Jessika Dias Model Portfolio

Um grande abraço e até o proximo post! ;)

---------------------------------------------------------------------------------




Hellooo !!!!
How are you doing?
Today I'm posting a very romantic look, I'm in love with this dress!
It was love at first sight! And I can say the material is really good!
And what about these transparent sandals? One of my favorites of the moment! It matches everything, I say that these are the cinderella sandals, very delicate and elegant! You can't see much about the details on the pictures, but I combined this look with some delicate accessories; The earrings and bracelet are also transparent.
For the clutch bag I chose one that would give a bit of contrast to the look but not to much! This water green one was perfect for it!
And the credits for the makeup are for my friend Bruno Martins who always rocks!
Let me know what you think!
People who don't follow me on social networks, you can follow me mainly in the instagram storys where I put a lot of my day to day; dancing, traveling, work and so on...
My instagram blog : tulipa_dias
Instagram with my portfolio: jessikadiasportfolio
Facebook blog page: Tulipa Dias
Facebook portfolio page: Jessika Dias Model Portfolio

A big hug and until the next post! ;)
xoxo










Photographer/Fotógrafo: Sakin Ozturk

Dress/Vestido: Prettylittlething

Sandals/Sandálias: Public desire

Bag/Bolsa: Primark











No comments:

Post a Comment